+38 (098) 11 66 928
+38 (063) 35 37126
+38 (095) 21 80 532
informflora24.com.ua

Основні положення:
1. Ця Угода набуває чинності після вказівки Замовником підтвердження у відповідному полі ( цим підтверджую , що ознайомлений і згоден з тим , що моє замовлення буде виконуватися згідно з умовами обслуговування Компанії ) при розміщенні замовлення . Також підтвердженням того , що Замовник згоден з умовами цієї публічного Угоди є фактичне споживання послуг, що надаються Компанією , а саме :
2. Прийом замовлень . 2.1 . Прийом замовлень здійснюється заповненням форми на веб - сайті Flora24.com.ua або за допомогою будь-якого іншого засобу комунікації з тих , що представлені на сайті . Інформація стосовно цін , асортименту і т.п. може змінюватися , в залежності від сезону, святкових днів . 2.2 . Коректно заповнене замовлення є таким , коли воно містить повну інформацію про Одержувача та контактні дані Замовника ( всі обов'язкові поля в бланку замовлення повинні бути заповнені ) . 2.3 . Коректно заповнене замовлення може бути прийняте до обробки і виконання тільки після його повної оплати . 2.3.1 . Якщо повна передоплата за замовлення не була здійснена за 3 години до зазначеного часу доставки , таке замовлення буде анульовано , або час його виконання буде перенесено на заново обговорений з Замовником . Якщо з Замовником неможливо було зв'язатися , в разі виникнення даної ситуації , не з вини Компанії , замовлення буде анульовано без узгодження цього з Замовником . 2.4 . В замовлення обов'язково повинні входити живі квіти . Замовлення , в які не входять зрізані живі квіти , в обробку прийняті не будуть . Якщо таке замовлення було помилково прийняте , то воно буде анульоване ; в разі оплати такого замовлення , кошти за замовлення будуть повернуті . 2.5 . Замовлення , якому присвоєно статус « Підтверджено ( в обробці ) » є коректно заповненим і прийнятим до виконання . 3. Обробка замовлень . 3.1 . Статус , присвоєний кожному замовленню , показує , на якому етапі виконання знаходиться дане замовлення . 3.2 . Статус може змінюватися протягом робочого часу менеджера . Якщо , наприклад , доставка замовлення вказана на 20:00 25.09.2015 , то Замовник зможе уточнити , на якому етапі перебуває замовлення тільки з 9:00 наступного дня . 10-15 лютого, 5-9 березня і в інші святкові дні через сильну завантаженість , статус замовлення може змінюватися протягом 48 годин з моменту його доставки . 3.3 . Підготовка замовлення як такого починається за 1-2 години до доставки , в тому випадку , якщо бланк замовлення був коректно заповнений і оплачений Замовником і прийнятий в обробку менеджером ( див . П . 2.6 . ) . 3.4 . Замовник має право змінювати будь-які дані замовлення після узгодження з Компанією , до безпосередньої комплектації замовлення ( див . П.3.3 . ) . Внесені зміни є узгодженими тільки в разі підтвердження Компанією . 3.5 . У тому випадку , якщо Замовник вказав некоректні або неповні дані стосовно отримувача , виконання замовлення може бути на деякий час призупинено . Після повторного узгодження необхідних даних в робочий час менеджера , замовлення знову може бути передане в обробку .
4. Виконання і доставка замовлень .
4.1 . Доставити букети та подарунки можна в будь-який населений пункт України ( можливість доставки в смт , села , районні центри потрібно уточнювати з менеджерами в їх робочий час ). 4.2 . Доставити букети можна в будь-яке місце , яке вкаже Замовник , не залежно чи це будинок , офіс , лікарня тощо. 4.3 . Замовлення , як правило , доставляються у часові інтервали з 9:00 до 21:00 кожного дня . Доставка здійснюється після через 3-4 години з моменту оплати замовлення . Можливість експрес - доставки потрібно узгоджувати з менеджерами Компанії . Замовлення , які повинні бути виконані в той самий день , приймаються тільки в робочий час менеджерів .
4.4 . Якщо Одержувачу не може бути вручене замовлення через його відсутність , воно буде передане співмешканцям або особам , які проживають по сусідству , і в подальшому переданий цими особами безпосередньо Одержувачу ( за згодою отримувача ) .

4.5 . Якщо після приїзду кур'єра виявляється , що Замовник вказав невірні адресні дані , або Одержувач не проживає за вказаною адресою , то замовлення вважається повністю і коректно виконаним . Повторна доставка замовлення за заново вказаною , правильною адресою , можлива за додаткову плату . Якщо Замовник відмовляється від доставки за правильною адресою , оплата за вже здійснене замовлення не відшкодовується .

4.6 . Компанія має право зв'язуватися з Одержувачем замовлення безпосередньо перед доставкою .
5. Якщо , з якоїсь причини , Компанія не могла виконати доставку замовлення , Клієнту гарантоване повне відшкодування коштів , які були сплачені за замовлення або виконання замовлення у найближчий час , узгоджений з Компанією ( якщо є така можливість ) . 6. Компанія знімає з себе будь-яку відповідальність за ймовірний прямий або непрямий збиток , нанесений внаслідок виконання замовлення ( алергічна реакція на квіти , продукти харчування , сварка Замовника з Одержувачем через невдоволення замовленням і т.п. ) .
7. Компанія не несе відповідальності перед Замовником , якщо платіжний сервіс , обраний Замовником для оплати замовлення , порушує будь-які умови договору або додатково стягує комісію .

8. Угода , яка укладається між Замовником та Компанією , вступає в силу в момент його укладення і діє до моменту , поки не буде виконана послуга . Послуга вважається виконаною після того , як замовлення було вручено Одержувачу .
9. Компанія у своїй роботі діє згідно Політиці повернення , Політиці конфіденційності , Політиці якості і Політиці заміни , що є невід'ємними частинами цієї Угоди .
10. Компанія має право вносити зміни в інформацію , що міститься на сайті , своєчасно не сповістивши про це Замовника . Зміни вступають в силу після публікації даної інформації безпосередньо на сторінках сайту .

11. Сторони погоджуються з тим , що будь-які виниклі конфліктні ситуації , які неможливо було вирішити в ході переговорів , будуть вирішені відповідно до українського законодавства .
Політика якості Політика якості , викладена нижче , є невід'ємною частиною цієї Угоди .
1. Компанія зобов'язується надати Замовнику сервіс максимально високої якості .

2. Політика якості стосовно компонентів замовлення .

2.1.1 . Компанія зобов'язується використовувати тільки свіжу продукцію для виконання замовлень . Просимо звернути Вашу увагу на те , що квіти відносяться до товарів , які швидко псуються і вимагають певних умов зберігання та догляду за ними .

2.1.2 . Якщо на момент комплектації замовлення квіти або інший компонент замовлення відсутні ( за сезонними або іншими причинами ) , вони будуть замінені на інші , рівнозначні за вартістю , кольоровою гамою , після узгодження з Замовником .

2.1.3 . Компанія не надає гарантію того , що доставлений букет або композиція буде повністю відповідати фото з сайту ; доставлений букет або композиція гарантовано будуть максимально схожі ( 70 % ) на ті , що Замовник бачить на фото з сайту . Просимо Вас звертати увагу , що букет збирається за складом , вказаним в описі на сайті .
2.2.1 . Кошики фруктів можуть відрізнятися від тих , що зображені на фото з ​​сайту . Кольорове оформлення , форма , вид і колір матеріалу або візерунок плетіння безпосередньо кошика , товщина , вид , форма , довжина або положення її ручки , положення фруктів і інших компонентів , що входять до кошика фруктів можуть не повністю відповідати фото з сайту.
2.2.2 . Оскільки фрукти для замовлень натуральні , вони можуть мати незначну кількість чорних крапок на шкірці , що відповідає нормальному стану фрукта .

2.2.3 . Бажані фрукти можуть бути відсутніми по сезонними причинами . Якщо бажаних фруктів немає в наявності , вони будуть замінені відповідно до політики заміни .
2.3 . Компанія не може надати твердих гарантій того , що будь-які цукерки , торти або інші солодощі будуть в наявності в означений день доставки . Якщо на момент доставки немає в наявності замовлених цукерок або тортів , вони будуть замінені на подібні їм з такими ж властивостями або вартістю , відповідно до політики заміни .
2.4 . Компанія дає повну гарантію того , що будь-який товар,що доставляється, крім квітів та іграшок, будуть відповідати термінам придатності , зазначеним на упаковці .
2.5.1 . Колір , форма і розмір іграшки можуть бути не ідентичні тим , що зображені на фото .
2.5.2 . Певних іграшок може не бути в наявності в деяких регіонах . В такому випадку , буде проведена заміна відповідно до політики заміни .
2.6 . Листівки в різних регіонах можуть виглядати по - різному . Листівки можуть бути фірмовими ( з лого Компанії ) або стандартними ( з певними зображеннями і написами ) . Текст листівки , відповідно до побажань Замовника, буде написаний від руки або ( по можливості ) надрукований. 2.7 . Всі розміри на сайті - приблизні . Допустима похибка становить ± 5-15 % .
2.8 . Компанія не несе відповідальності за погану якість виготовленого подарунка , якщо мова йде не про квіти . Всю відповідальність бере на себе виробник .

2.9 . Для того , щоб квіти зберегли найбільшу свіжість , підготовка букетів і композицій буде розпочато тільки після уточнення часу доставки у Одержувача замовлення , якщо в такому замовленні обрана опція « зідзвонився з одержувачем перед доставкою » .

3. Політика якості стосовно обслуговування .

3.1 . Компанія гарантує , що будь-яке нескладне питання, поставлене Замовником , не залишиться проігнорованим на період довше одного робочого дня . Складне питання , яке не може вирішити менеджер особисто , буде вирішено протягом трьох робочих днів . Ухвалення рішення , щодо розміщеної на сайті або відправленої нам на пошту скарги , розглядається протягом 3х тижнів .
3.2 . Компанія надає консультації по догляду і зберіганню квітів Замовникам і Одержувачам .
Політика заміни
Політика заміни , викладена нижче , є невід'ємною частиною цієї Угоди .
Унаслідок різних сезонних умов деякі товари в певний період часу можуть бути відсутніми . Такі товари будуть замінені на найбільш подібні за зовнішнім виглядом тими , що є в наявності на момент часу доставки .
1. Компанія діє відповідно до принципів Політики заміни тільки в крайніх випадках .
2. Заміна необхідного компонента замовлення буде проведена без додаткових витрат з боку Замовника .

3. У разі , якщо потрібно провести заміну , Компанія погодить необхідні деталі з Замовником за допомогою способу , зазначеного Замовником ( в поле « Яким способом підтримувати зв'язок у разі непередбаченої ситуації » ) . Якщо Компанія , не зі своєї вини , не змогла узгодити такі деталі з Замовником , то заміна відповідного компонента буде проведена на розсуд Компанії .
4. У дні особливої завантаженості замовленнями ( 13-15 лютого , 7-9 березня і ін. свята ) Компанія може зробити заміну без дозволу на те Замовника . 5. Політика заміни квіткової продукції .
5.1 . Компанія вдається до заміни квіткової продукції тільки для того , щоб зберегти максимально ідентичний зовнішній вигляд і кольорове оформлення композиції .

5.2 . Кількість замінних компонентів може не відповідати кількості вихідних компонентів , якщо вартість замінних компонентів різна . Якщо неможливо зробити заміну рівну за вартістю композиції з вихідними характеристиками , буде проведена заміна з урахуванням початкової вартості замовлення .
6. Політика заміни не квіткової продукції .
6.1 . Якщо необхідно провести замену не квіткової продукції , Компанія може зробити це на свій розсуд , без погодження того з Замовником .
6.2 . Якщо необхідний товар відсутній до моменту комплектації замовлення , він може бути замінений іншим з подібними характеристиками .
6.3 . Якщо який-небудь компонент , що входить до складу кошика фруктів відсутній до моменту комплектації замовлення , він буде замінений іншим з подібними характеристиками . Компанія має право доставити кошик фруктів , який буде мати зовнішній вигляд дещо інший, ніж представлений на фото з сайту ( колір , матеріал , узор плетіння кошика ) .
6.4 . Колір і форма іграшки можуть відрізнятися від тих , що показані на фото з ​​сайту . Якщо до моменту доставки замовлення певного виду іграшок ( ведмедиків , кошенят , цуценят і ін.) немає в наявності , іграшка буде замінена на іншу , рівнозначну за вартістю .

 

Прийом скарг

 

1) У випадку, якщо у Вас виникли питання або претензії до якості виконання Вашого замовлення, рекомендуємо відправляти їх у письмовому вигляді на нашу електронну адресу, яка вказана на сайті.

2) Скарги приймаються до розгляду тільки в тому випадку, якщо:

- скарга буде надіслана протягом 24 годин з моменту виконання замовлення;

 - в листі Ви детально розпишете суть скарги і підтвердите її якісним фотозвітом;

3) Компанія залишає за собою право не розглядати скарги у разі використання на її адресу ненормативної лексики, погроз, образ, а так само порушення морально-етичних норм у спілкуванні з співробітниками Компанії.

Просимо звернути Вашу увагу, що скарги розглядаються керівництвом Компанії протягом 3-х тижнів.